frakt och leverans


Frakt till Sverige


Frakt till Europa


Leveranser till resten av världen


Hur lång tid tar min beställning?


Var är min beställning?


Avbryt beställning eller ändra adress

Frakt till Sverige

Alla beställningar som bekräftas eller betalas före 17:00 (måndag till torsdag, arbetsdag) skickas samma dag med ett åtagande att leverera enligt tariffvillkor, fraktkostnaden kommer att vara 51,23 kr så länge leveransdatumet överskrids. minsta beställning på 350,08 kr, i händelse av att mängden av produkterna är större än 1560 kr, kommer frakten att vara gratis om kunden önskar, standardfraktmetoden är utan några leveransåtaganden.

Beställningar som görs på fredagar (vardagar) före kl. 17.00, kommer att levereras på måndag eller det datum som framgår av produktbladet, förutom när kunden har begärt leverans på lördag och har service i den orten, leveransservice på lördag Det kostar 116,11 kr för alla beställningar, oavsett belopp.

Transportföretaget åtar sig att leverera paketet nästa arbetsdag som förekommer i din beställning före kl 20:00, så länge exceptionella omständigheter inte inträffar (översvämningar, snöfall etc.) och det är Peninsular Spain, i inget fall kommer Zona de Padel att ansvara för förseningar i leveransen eller för kundens frånvaro., även om det alltid kommer att försöka lösa eventuella incidenter som kan inträffa så snart som möjligt.

Alla beställningar synkroniseras med vår hemsida i realtid, du kan hela tiden veta statusen på densamma via din kundpanel, i orderhistorik.

Frakt till Europa

Vi skickar till ALLA länder i Europeiska Unionen, specifikt till Frankrike, Portugal, Italien, Tyskland, Schweiz, Sverige, fraktkostnader kommer att visas automatiskt och kommer att beräknas vid beställning baserat på destination och vikt.

Alla beställningar kommer att skickas av UPS, den ungefärliga leveranstiden för mottagande av varor är 3-5 dagar, kom ihåg att leveranstiderna beräknas på arbetsdagar (måndag till fredag) och att leveranser inte sker på lördagar, söndagar och helgdagar .

I händelse av att vara tvungen att göra en retur eller garanti för en produkt ska kunden returnera den till vår butik med de medel som han anser lämpliga. Zona de Padel kommer inte att ta på sig dessa retur-, hanterings- eller tullkostnader.

Leveranser till Sydamerika och resten av världen

Alla försändelser till Argentina kommer att betalas via banköverföring eller bankinsättning, ingen annan betalningsmetod accepteras, och kostnaden för försändelsen kommer att definieras baserat på försändelsens volym.

Alla beställningar kommer att skickas av UPS, den ungefärliga leveranstiden för mottagande av varor är 7-12 dagar, kom ihåg att leveranstiderna beräknas på arbetsdagar (måndag till fredag) och att leveranser inte sker på lördagar, söndagar och helgdagar , endast varor lämnar vårt lager dagligen.

I händelse av att behöva göra en retur eller garanti för en produkt, måste kunden returnera den till vår butik med de medel som han anser lämpliga, nämnda kostnader måste stå för köparen, Zona de Padel kommer inte att överta nämnda retur, förvaltning eller tullkostnader.

Hur lång tid tar min beställning?

Om din beställning tar mycket längre tid att mottas än vad som indikerades när du gjorde ditt köp, kontakta vår kundtjänst, kom ihåg att från ditt kundkonto kan du spåra beställningen och ta reda på om det är någon försening.

Du kan se det direkt på transportörens hemsida, även om du alltid kommer att få e-postmeddelanden med status för din beställning, eller om du föredrar att vi kan hantera sökningen efter paketet, skicka oss en förfrågan via kontaktformuläret.

Min beställning kommer inte fram, var är den?

Om din beställning tar mycket längre tid att mottas än vad som indikerades när du gjorde ditt köp, kontakta vår kundtjänst, kom ihåg att från ditt kundkonto kan du spåra beställningen och ta reda på om det är någon försening.

Du kan direkt ringa transportören som visas i det skickade e-postmeddelandet, eller om du föredrar att vi kan hantera sökningen efter paketet, skicka oss en förfrågan via kontaktformuläret.

Avbryt beställning eller ändra adress

Om din beställning inte har lämnat vårt lager, kan du avbryta den genom att skicka en förfrågan via kontaktformuläret och tydligt ange ordernumret. Vår distansförsäljningsavdelning kommer att hantera annulleringen av beställningen, på samma sätt kan du skicka en förfrågan till oss om du vill göra en adressändring innan beställningen går.

Vi rekommenderar att om du vill avbryta eller ändra en beställning som du just har lagt, förutom att ange det skriftligen, ringer du oss på telefon 96 207 19 46 för att förhindra att beställningen lämnar lagret. När den väl hämtas ut av transportören debiteras både frakt- och hämtningskostnader , i detta fall går det inte längre att ändra eller annullera en beställning, du måste hantera den som en retur.