Frakt och leverans


Leveranser till Peninsular Spain


Leveranser till Balearerna och Portugal


Transporter till Kanarieöarna, Ceuta och Melilla


Frakt till Europa


Leveranser till Sydamerika och resten av världen


Hur lång tid tar min beställning?


Min beställning kommer inte fram, var är den?


Avbryt beställning eller ändra adress

Leveranser till Peninsular Spain

Alla beställningar bekräftade eller betalda före 17:00 (måndag till torsdag, arbetsdag) skickas samma dag med leveransåtagande enligt prisvillkor, fraktkostnaden kommer att vara 3,95 € så länge som minsta beställning på 55 €, i i händelse av att mängden produkter är större än €55, kommer frakten att vara gratis om kunden önskar, fraktmetoden är standard utan några leveransåtaganden.

Beställningar som görs på fredagar (arbetsdagar) före 17:00 kommer att levereras på måndag, såvida inte kunden har begärt leverans på lördag och har service i den populationen, har leveranstjänsten på lördag en kostnad på 9,95 € för vilken beställning som helst. beloppet, för leveranser på lördag, betalning med postförskott är inte tillåten.

Transportföretaget åtar sig att leverera paketet nästa arbetsdag före kl. 19.00, så länge det inte finns några exceptionella omständigheter (översvämningar, snöfall, etc.) och det är halvön Spanien, i inget fall kommer Zona de Padel att ansvara för förseningen i leverans eller frånvaro av kunden, även om den alltid kommer att försöka lösa eventuella incidenter som kan inträffa så snart som möjligt.

Alla beställningar synkroniseras med vår hemsida i realtid, du kan kontrollera dess status när som helst via din kundpanel, i orderhistorik.

Leveranser till Balearerna och Portugal

Försändelser till Balearerna och Portugal kommer att ha följande priser, postförskottsalternativet är inte tillgängligt.

Fraktbelopp för beställningar under 30 €

7,95 €

Fraktbelopp för beställningar upp till €55

4,95 €

Fraktbelopp för beställningar över €55

3,95 €

Tack vare det avtal vi har med transportföretagen synkroniseras alla beställningar med vår hemsida i realtid, du kan hela tiden veta status på beställningen genom din kundpanel, i beställningshistorik.

Transporter till Kanarieöarna, Ceuta och Melilla

Försändelser till Kanarieöarna, Ceuta, Melilla har specialpriser beroende på det slutliga beloppet för köpet, förutom lådor med bollar, som kan drabbas av ökningar eftersom det rör sig om stora volymer.

Produkterna som levereras på Kanarieöarna kommer inte att bära moms utan kommer att bära motsvarande IGIC.

Alla beställningar kommer att skickas med spansk post till en kostnad av 20 €, den ungefärliga leveranstiden för mottagande av varor är 8-12 dagar, tänk på att leveranstiderna beräknas på arbetsdagar (måndag till fredag) och att leveranser inte sker tillverkad på lördagar, söndagar och helgdagar lämnar varor endast vårt lager med denna destination en gång i veckan.

I händelse av att behöva göra en retur eller garanti för en produkt, måste kunden returnera den till vår butik med de medel som han anser lämpliga, rekommendera CORREOS, nämnda utgifter måste stå för köparen, Zona de Padel kommer inte att stå för nämnda kostnader av retur, förändringar, hantering eller tull.

I händelse av att uppdragsgivaren ska betala tull är det kundens ansvar.

När köpet är klart kommer du att få ett e-postmeddelande med din beställning och från din användarprofil kommer du att kunna se dess leveransstatus.

Frakt till Europa

Vi skickar till ALLA länder i EU, specifikt till Frankrike, Portugal, Italien, Tyskland, Schweiz, Sverige, fraktkostnaderna kommer att visas automatiskt och beräknas vid beställning baserat på destination och vikt.

Alla beställningar kommer att skickas av UPS, den ungefärliga leveranstiden för mottagande av varor är 3-5 dagar, tänk på att leveranstiderna beräknas på arbetsdagar (måndag till fredag) och att leveranser inte sker på lördagar, söndagar och helgdagar .

I händelse av att behöva göra en retur eller garanti för en produkt, måste kunden returnera den till vår butik med de medel som han anser lämpliga. Padel Zone kommer inte att ta på sig nämnda retur-, hanterings- eller tullkostnader.

Leveranser till Sydamerika och resten av världen

Alla försändelser till Argentina kommer att betalas via banköverföring eller bankinsättning, ingen annan betalningsmetod accepteras, och kostnaden kommer att definieras baserat på försändelsens volym.

Alla beställningar kommer att skickas av UPS, den ungefärliga leveranstiden för mottagande av varor är 7-12 dagar, kom ihåg att leveranstiderna beräknas på arbetsdagar (måndag till fredag) och att leveranser inte sker på lördagar, söndagar och helgdagar , endast varor lämnar vårt lager dagligen.

I händelse av att behöva göra en retur eller garanti för en produkt, måste kunden returnera den till vår butik med de medel som han anser lämpliga, nämnda utgifter måste stå för köparen, Padel Zone kommer inte att ta på sig nämnda kostnader för retur, förvaltning eller tullen.

Hur lång tid tar min beställning?

Om din beställning tar mycket längre tid än vad som anges när du gjorde ditt köp, kontakta vår kundtjänst, kom ihåg att från ditt kundkonto kan du spåra beställningen och ta reda på om det är någon försening.

Du kan se det direkt på transportörens hemsida, även om du alltid kommer att få e-postmeddelanden med status för din beställning, eller om du föredrar att vi kan hantera sökningen efter paketet, skicka oss en förfrågan via kontaktformuläret.

Min beställning kommer inte fram, var är den?

Om din beställning tar mycket längre tid än vad som anges när du gjorde ditt köp, kontakta vår kundtjänst, kom ihåg att från ditt kundkonto kan du spåra beställningen och ta reda på om det är någon försening.

Du kan ringa direkt till transportören som visas i det skickade e-postmeddelandet, eller om du föredrar att vi kan hantera sökningen efter paketet, skicka oss en förfrågan via kontaktformuläret.

Avbryt beställning eller ändra adress

Om din beställning inte har lämnat vårt lager, kan du avbryta den genom att skicka en förfrågan via kontaktformuläret och tydligt ange ordernumret. Vår distansförsäljningsavdelning kommer att hantera annulleringen av beställningen, på samma sätt kan du skicka en förfrågan till oss om du vill göra en adressändring innan beställningen skickas.

Vi rekommenderar att om du vill avbryta eller ändra en beställning du just har lagt, förutom att ange det skriftligen, ringer du oss på 96 207 19 46 för att förhindra att beställningen lämnar lagret. När den väl hämtas ut av transportören KOMMER både frakt- och hämtningskostnader att faktureras , i så fall går det inte längre att ändra eller annullera en beställning, du måste hantera den som en retur.