Order

Hur kan jag köpa?

Att köpa i Zona de Padel är väldigt enkelt och består av 4 steg

1. Välj de produkter du vill köpa genom att ange produktfilen för varje artikel och klicka på knappen "KÖP NU"

2. När du har lagt till produkterna i varukorgen, fyll i dina uppgifter och "LAG BESTÄLLNINGEN"

3. Om du är registrerad på Zona de Padel webbplats måste du identifiera dig. Om du är en ny användare måste du registrera dig. För att registrera dig korrekt, fyll i alla obligatoriska fält såsom dina personuppgifter och telefonnummer. Denna information är helt privat och överförs inte i något fall till tredje part.

4. När du har bekräftat din information är nästa steg att göra betalningen med den betalningsmetod du föredrar.

När köpet är klart kommer du att få ett e-postmeddelande med din beställning och från din användarprofil kommer du att kunna se dess leveransstatus

orders_en.png

pedidos-movil.jpg

Produkter slut i lager

Filen för varje produkt rapporterar dess tillgänglighet eller den tid det kan ta att skicka hem den, eftersom vi har flera lager som kan indikera en längre sikt kommer vårt system alltid att indikera det snabbaste för din plats. Om webben när du letar efter en av våra produkter informerar dig om att vi inte har den produkt du vill ha kan du kontakta oss.

Det kan vara så att det är ett lagerfel i vårt system eller om det är en produkt som definitivt är slut i lager, våra experter ger dig råd så att du kan välja en annan vara som fyller samma funktioner.

Även om vi alltid kontrollerar vårt lager, kan det undantagsvis hända att en produkt är slut i lager vid en viss tidpunkt. Om detta händer efter din förfrågan och en av produkterna du beställer från oss är slut i lager kommer vi att kontakta dig för att erbjuda dig en lösning.


Var är min försändelse?

När beställningen lämnar våra lager kommer du att få ett e-postmeddelande med transportföretagets spårningsnummer, du behöver bara klicka på denna länk så kan du se var din beställning är.

Du kan också kontrollera statusen för din beställning på vår hemsida, ange ditt konto, ange beställningar som lagts, du kommer att se en "Fraktspårning"-knapp på höger sida.

När köpet är klart kommer du att få ett e-postmeddelande med din beställning och från din användarprofil kommer du att kunna se dess leveransstatus.